joi, 19 iulie 2007

DORINTELE MELE


*sa am un catelus electronic din sticla cu alb si negru,cum arata in reclame,care are 3 puncte ce formeaza o paramida pe frunte,urechi plate si negre,poate sa inregistreze sunete sau sa asculte muzica si raspunde la comenzzi(am vazut ca atunci cand ii pui casti la ereche i se aprin bilele din frunte si nu numai atunci)

*colanti de mai multe culori,de exemplu rosii pt ca eu am numai pe crem si am o salopeta rosie la moda,cu niste pantaloni rosii mulati si vreau 3 sferturi

*incaltaminte(in special adidasi sau sandale cu toc mare)

*agende(nu lipsesc niciodata)

*jucarii(din material pufos rau de tot care imi place mie)

*haine(tricouri lungi,la moda),baloane(foarte multe!!!),si un spumant puternic de baie pentru o baie relaxanta si plina de magie!!!

Niciun comentariu: